Never knew I have already had the best all the while beside me, lovingly care, tenderly support me when I need. Appreciation shows but you are no where to be found. Loneliness hits and I realized you are gone. Long before I knew I loved You.










翻著我們的照片
想念若隱若現
去年的冬天
我們笑得很甜
看著妳哭泣的臉
對著我說再見
來不及聽見
妳已走得很遠
也許妳已經放棄我
也許已經很難回頭
我知道是自己錯過
請再給我一個理由說妳不愛我
就算是我不懂
能不能原諒我
請不要把分手當作妳的請求
我知道堅持要走是妳受傷的藉口
請妳回頭
我會陪妳一直走到最後
就算沒有結果
我也能夠承受
我知道妳的痛
是我給的承諾
妳說給過我縱容
沉默是因為包容
如果要走
請妳記得我
如果難過
請妳忘了我

1 Comment:

  1. Anonymous said...

Post a Comment




 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.