Happy Mother's Day ~

Hi there ~ Moms and mom-wanna-be or mom-soon-will-be, Happy Mother's Day ~

Snap shoot of mother's love...


She knew that she's beloved. Isn't she lovely ~~~


Ok ... And here I want to dedicate a song to my mom. I miss you so much.

作词:文夏作曲:邓雨贤编曲:张乃仁

若想起故乡目屎就流落来
免挂意请你放心我的阿母
虽然是孤单一个虽然是孤单一个
..........
我也来到他乡的这个始
不过我是真勇健的
妈妈请你也保重

月光暝想要写批来寄乎你
希望会平安过日我的阿母
想彼时强强离开想彼时强强离开
..........
我也来到他乡的这个始
不过我是真打拼的
妈妈请你也保重

寒冷的冬天夏天的三更暝
请保重呒通伤风我的阿母
期待著早日相会期待著早日相会
..........
我也来到他乡的这个始
不过我是会返去的
妈妈请你也保重


Get song here

~Happy Mother's Day ~

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    Happy mother's day to all the greatest mom in this world......


    Frm : Jack Lee
    AhTak said...
    HAppy Mother's Day ~ to my mom, your mom, his mom and everyone's mom !!!

Post a Comment




 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.